План роботи


План проведення серпневого засідання  ММО вчителів основ здоров’я на 2021-2022 н.р.

 1.Аналіз роботи МО вчителів основ здоров’я за 2020-2021 н.р.. Аналіз виконання програм з основ здоров’я в 5-9 класах.(Сорока Л.В., гуманітарна гімназія).

 2.Ознайомлення з рекомендаціями обласної серпневої конференції  «Формування здоров’язберігаючих освітніх технологій на основі ООЖН – освіти розвитку  життєвих навичок» та з інструктивно-методичними вимогами  Міністерства освіти і науки України щодо викладання ОЗ у 2021-2022 н.р. (Сорока Л.В., гуманітарна гімназія).

 3.Обговорення проекту «Нова школа». Впровадження Держстандарту в       програму 1 - 9 класів. (Пилипець Ю.С., МГ). 

4.Новинки методично- навчальної літератури за 2021 рік. Огляд підручників, дидактичних засобів навчання  за новими програмами. (вчитель Шерстньова О.М., школа – ліцей № 10).

5.Планування роботи на 2021 - 2022 н.р. (на базі шкіл №6, №9).

6.Затвердження науково-методичних проблем, над якими будуть працювати вчителі в 2021-2022 н.р. (керівник  ММО Сорока Л.В.)

Аналіз роботи
методичного об’єднання
вчителів основ здоров’я за 2020-2021 н.р.

         В 2020-2021 н.р. МО вчителів основ здоров’я працювало над проблемою: «Креативна іноваційна особистість – здорова дитина».
       Перед початком навчального року було визначено пріоритетні напрямки діяльності м/о, засідання проходили згідно плану роботи, запрошувались лікарі СЕС, працівники МВ ГУМВС, МВ ДАІ, які знайомили зі станом НС по місту.
       Протягом навчального року згідно плану були проведені засідання методичного об’єднання вчителів.
       Одне з них на базі гуманітарої гімназії, де було визначено основні аспекти роботи через впровадження інтерактивних методів навчання в урочну та позаурочну роботу курсу основи здоров'я. Основою успіху є вплив на поведінку учнів через формування навичок здорового способу життя. Це Місячники профілактики шкідливих звичок, тематичні класні години, творчі виставки малюнків, комп'ютерних заставок, учнівських презентацій, бюлетнів, анкет,буклетів, плакатів, участь у обласних та міських конкурсах «Молодь проти СНІДу», «Молодь обирає здоров'я». Було проаналізовано виконання програми курсу ОЗ в 5-9 класах, визначені основні стратегії діяльності на наступний рік.  
    На другому засіданні за круглим столом у СШ № 2, учитель Русінчук Л. Г. поділилась  досвідом використання елементів тренінгу при проведенні загальношкільних заходів із формування здорового способу життя та на уроках основ здоров’я. Використовуючи ІКТ, учні школи створюють тематичні буклети, презентації. В обговоренні прийняли участь учитель школи – ліцею № 10 Шерстньова О. В., яка поділилася наробками створення тематичних презентацій. Комп'ютерні міні-презентації – це реалії життя, які добре сприймаються дітьми різних вікових груп. Час перегляду( 4-6 хв.) дає  змогу відповісти на питання: «Що?», «Навіщо?», «Чому навчає дана ситуація?».  
     Третє засідання ММО проводилось на базі СШ №6, де за круглим столом обговорювалось питання «Елементи тренінгової системи при викладанні курсу основ здоров’я». Доповідач Черевко І.І. (СШ№12) наголосив, що головним питанням сьогодення є опанування учнями навиків здорового способу життя, що досягається шляхом впровадження іноваційних технологій, які повинні модернізувати навчальний процес. Тренінгова ситема – це один із найбільш функціональних та ефективних засобів засвоєння учнями власних чи колективних знань, які виконуються за технологією співпраці. Було продемонструвано за допомогою технічного забезпечення кращі елементи тренінгів, що використовуються на  уроках, що забезпечують інформаційну насиченість, динамічність, наглядність уроків.               Протягом року вчитель ЗОШ № 11  Михайлеко І.Ф. ділилась своїм досвідом з проведення уроків-тренінгів у викладанні основ здоров’я, демонструвались електронні варіанти наробок з популяризації здорового способу життя. На базі шкіл 5,11 продовжує працювати «Школа малодосвідченого спеціаліста», де вчителі Михайленко І.Ф., Черевко І.І. передають досвід популяризації здорового способу життя, використання іноваційних технологій навчання молодим, малодосвідченим спеціалістам.   
     Вчителі  Пилипець Ю.С. (школа-гімназія),  Черевко І.І.(ЗОШ № 12) проводили заняття факультативного курсу за превентивним проектом «Школа проти СНІДу».
   Великий досвід із формування навичок здорового способу життя («Я – моє здоров’я – моє життя», просвітницька робота «Рівний – рівному») має вчитель  Михайленко І.Ф., СШ №11.
     Результативним елементом уроку є ситуаційне навчання, де учні складають алгоритми поведінки під час НС  (вчитель Черевко І.І., ЗОШ №12)
     Актуальним питанням в курсі ОЗ  є профілактика шкідливих звичок серед молоді, вплив пасивного паління на організм людини. Певний досвід з цієї проблеми накоплено в школах  3, 6,10.
    За результатами анкетувань серед учнів було визначено, що інформаційні канали молодь вважає найбільш цікавими і корисними для себе в контексті пропагування здорового способу життя. Тому робота вчителя повинна бути спрямована на створення буклетів, презентацій на тему здоров'язберігаючої направленості.

Невирішені проблеми, причини та шляхи їх подолання

Мала кількість кабінетів основ здоров’я, недостатня їх наповненість.
Відсутність безкоштовного забезпечення учнів підручниками та робочими зошитами, розробленими на основі тренінгових технологій.
Недостатній рівень використання ІКТ на уроках основ здоров’я.
Розширити коло учнів, які будуть створювати комп’ютерні презентації з метою популяризації  здорового способу життя.

Завдання на новий навчальний рік:

  1) Впроваджувати в роботу інтерактивні методи навчання основ здоров’я на основі розвитку життєвих навичок. Проводити первинну профілактику поширення ВІЛ – інфекції  серед учнівської молоді, заняття з попередження травматизму серед дітей.
2) Євтушенко Ю.Г. - інспектор ВО з питань ОЗ запропонував вважати роботу ММО задовільною, а програму вивчення курсу основ здоров’я в школах міст виконаною.
                                    Були  висловлені такі пропозиції:

-використовувати в роботі здоров’язберігаючі технології;
-дотримуватись на уроках режиму рухової активності;                                        -організовувати  в школі збалансоване харчування на перервах;
-керуватися у роботі стилем співробітництва між учителем і учнем;
- створювати емоційно сприятливу атмосферу навчання;
-продовжувати формувати в дітей та батьків усвідомлення здорового способу життя.

Завдання на новий навчальний рік
                                                 II - е  засідання

1. Використання інтерактивних методик при викладанні основ здоров’я. Нетрадиційні уроки в системі навчання (ЗОШ №9, вчитель Бурлака О.В. - виступ )

2.Використання можливостей технології ООЖН у системі розбудови здоров’язберігаючого освітнього середовища закладу ( методика проведення шкільних виховних заходів, батьківських зборів тощо); ( вчитель Пришляк Н.А. (МГГ)  – виступ)                      

3.Попередження ризикованої, асоціальної поведінки, травматизму, захворювань та загибелі дітей в освітньому середовищі  (вчитель ЗОШ № 12 Черевко І.І. – виступ)
4.Участь у конкурсі « Молодь обирає здоров’я», акція « Здорова дитина – здорова Україна» ( інформація керівника ММО Сороки Л.В.)

5. Робота з обдарованими дітьми за програмою « Рівний – рівному».

                             Завдання на новий навчальний рік
III-е засідання
     
  1.Круглий стіл. Огляд  учнівських проектів з метою популяризації   здорового способу життя на позакласних заходах. Доповідач Пилипець Ю.С. – МГ, вчителі ММО.

  2. Впровадження іноваційних методів навчання в урочну та позаурочну роботу (виступ керівника ММО Сороки Л.В.)

   3.Співпраця школи, батьків та зацікавлених організацій щодо популяризації ЗСЖ та профілактики небезпечних соціальних захворювань (виступ лікаря – гінеколога Шаврацької З.Н.)                                         

 4.Аналіз роботи за 2021-2022 н.р.. Планування роботи на 2022 - 2023н.р..                                







2.    






Немає коментарів:

Дописати коментар